Oʻzbekiston Respublikasining “Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari toʻgʻrisida”gi Qonuni ijrosini taʼminlash, jismoniy va yuridik shaxslar vakillarini qabul qilishda qulay shart-sharoitlar yaratish, vazirlik tizimidagi korxona, tashkilot va aksiyadorlik jamiyatlari faoliyati, shuningdek, koʻrsatilayotgan telekommunikatsiya, pochta aloqasi, mobil aloqa va boshqa xizmatlarni koʻrsatish jarayoni bilan bevosita bogʻliq boʻlgan ariza, shikoyat va takliflarni koʻrib chiqish jarayonini takomillashtirish maqsadida 2019 yil 1 fevraldan Oʻzbekiston Respublikasi Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligining 1199 ishonch telefoni tashkil etildi.
Murojaat yo’llashdan oldin unutmang, O‘zbekiston Respublikasining “Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to‘g‘risida”gi Qonuniga muvofiq: